Hemma...

Innan resan så frågade Sara hur det känns att komma hem.....

O svaret är att det känns väldigt tomt. Givetvis så är det väldigt skönt att komma hem till familjen o polarna.
Det är en av de negativa sakerna med att vara iväg länge. Sen så är det skönt att komma hem till alla rutiner, träning, jobb. ALLT. Här i Sverige vet man att bussen går från A till B klockan 12.35! I Rio, om bussen ska gå kl 10, då kan man gå från lägenheten kl 10.10 och ändå få vänta 15min.....

Men det känns alltid väldigt tomt. Jag älskar verkligen Brasilien och jag kommer komma tillbaka........
Eller som Fumaca sa (en kille på träningen) "Hey man,you should come for a longer time....... Maybe 6-7 months....."
Lite långt kanske :P

Men en längre resa skulle vara bra! Särskilt för språket. Som iår verkligen gick bra.......

Jag tänkte att jag skulle göra en liten blogg om resan...... Men inte idag. Har inte tid just nu.... Och så saknar jag lite bilder....

Men jag lägger upp lite bilder iallafall. Slänger upp dom som finns i min mobil.

image85
Påväg mot jesus..... 6 gången jag va där :p

image86
Carro fotar loss lite..... Va sjukt varmt när vi var uppe på den här toppen...

image87
Botafogo stranden o sockertoppen...

image88
Så ser han ut..... Ganska coolt när man kliver upp på o ser statyn.... Dessutom är "han" täckt av mosaik....

image89
Sista kvällen.... Middag på Carretao.... Nice....

image90
Tror att det är mitt favoritställe i Rio! Tror Crille gillar det också!

image91
Tänkte att jag avslutar med en liten bild på hur mitt Guaraná lager ser ut :P

Nu ska jag tvätta, sen ska jag ner till dojon.....

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lillshihan

uss ja i mon e de dax för oss,,,vemodigt som fan.
ett helt år till näsat gång ;.( tack för iår gubben.

2008-02-17 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0