Dan före dan

O så kom den..... Dagen som jag gillar näst bäst på hela året, dagen före julafton!

De senaste dagarna har jag bara försökt komma in i att vara hemma igen. Men även fast jag varit borta så pass länge så kändes det som att jag aldrig varit borta. O så kändes det tills jag drog på mej dräkten o tränade....
Då kände jag att jag varit borta, o att jag faktiskt gått framåt! Nu väntar jag bara på att jag ska läka ihop ordentligt.
Sista veckan har det gått framåt, men jag måste få tag i sjukgymnasten för lite övningar o så. Om jag har tur så kanske han jobbar i mellandagarna.... Jag börjar tröttna på att inte kunna köra på ordentligt, men som det är just nu så är det bara att vila o träna det jag kan. Sen så ska jag ta itu med hur jag ska göra med gymträningen osv.... Men det får bli efter nyår, under tiden kör jag lite varstans :P

Igår så handlade jag sista julklappen, så nu är jag klar!!! Skönt! Jag tror att det måste blivit all time high för mej iår!
Även fast jag inte har speciellt mkt pengar till presenter så blev det så..... Får kanske sota för det senare :P

Idag så ska jag egentligen inte göra allt för mkt! Har några saker som jag ska fixa men inga stora saker......
Sen ska jag kolla morgondagens outfit :P o så ska jag slå in dom sista grejorna! o så ska jag ge iväg några presenter till folk jag inte kommer träffa på julafton....

Just nu är jag ensam hemma, Carro firar jul med sin släkt nere i Broxvik. Men jag ska åka ut dit på juldagen.
Med andra ord kommer det inte bli någon utgång då. Men så får det bli :) Jag ser fram emot att åka ut dit o bara ta det lugnt o umgås :)

Måste säga att jag saknar Muffa! Känns konstigt att umgås med någon varje dag under några månader o sen inte ses på jag vet inte hur länge...... Förhoppningsvis så kommer vi snacka lite snart :)

Nu ska jag pysa.....

Hade!

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0