Dagarna tickar på....

För er som håller räkningen så är det 18 dagar kvar till julafton! ÅÅÅHHH det ska bli så jäkla roligt!
Längtar nått så otroligt till den dagen!

Igår så hade jag trot eller ej med mej kameran till träningen. Eller iallafall Muffas kamera :P Kändes lite nördigt att ha med mej min stora, men på måndag ska jag våga med mej den oxå ;)

Så jag slänger väl in lite bilder här.....


Här har vi Stephan. En av tränarna.... Han har mest hand om de yngre. Riktigt bra tränare, med väldigt mkt känsla för gruppen! Bidrar förutom med mkt teknik oxå med sin fantastiska humor :) Dessutom är han en av anledningarna till mitt nya smeknamn! New Guy...... Blev lite förväxlingar i början eftersom vi heter samma sak. Nu mera så vet ingen att jag heter Stefan men alla vet vem New guy är :P


Ofta på träningarna så brukar vi träna genomdrivande kast på crashmatta. Oftast är det på mornarna men i fredags så blev det på kvällsträningen oxå.


Tvungen att slänga in en bild på en kille från Ryssland. Sasha heter han. Men det finns redan en Sasha vilket gjorde att han ganska snabbt började kallas för Gorbatjov :P skön kille är det iallafall!!!


Kanske inte den mest upplysande bilden, men det är iallafall resten av våra tränare :P Kommer fler bilder på dem :)


Gill busar med en liten snubbe på träningen...


Fortsättning på buset...... Vi kallar Gill för skogshuggaren, visst ser han ut lite som en?


Detta är det svepet jag tränat mest på..... Jag skulle tagit med mej ett svart bälte :P


Här är huvudtränaren..... Sensei Nakamura 8 dan ! Hur cool som helst.....

Nu måste jag sticka o käka!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0