4 december

Missade visst att blogga igår :P

Rutinerna går vidare. Gröt, ägg, julkalender, träning :) Ska till sjukgymnasten idag igen. Vi ska prata lite om prognosen osv. Idag är det dessutom bara 18dagar kvar tills jag åker hem. Tiden har verkligen gått fort.

Jag o Muffa satt o pratade om det igår, o vi kan fortfarande komma ihåg när vi va ute o gick o pratade
om hur vi såg fram mot den dagen när vi skulle åka hem! Snart är den dagen här!

Ända sen jag kom tillbaka från New York där jag träffade Carro några dagar, så har jag haft hemlängtan.
Inte så att det gått ut över träningen, men iallafall tillräckligt för att kvällarna efter träningen ska gå väldigt långsamt.
Jag kan inte beskriva hur otroligt roligt det ska bli att få sätta foten i Linköping igen!
Det är nått jag verkligen ser fram emot! Jag till och med drömde om det för någon dag sedan.

Samtidigt så måste jag säga att jag kommer att lämna Montreal med lite sorgsenhet. Både för att det är en fin stad,
men kanske mest för att träningen är så himla bra här. Och atmosfären på träningarna är hur skön som helst!

Hahhaa, idag t.ex. Då kom en kille som heter Sergio Pessoa 20min sent! Då fick han välja mellan att göra 50armhävningar eller köra newaza med Nicolas Gill. Direkt så slängde han sig på mage o började göra armhävningar. O lika fort slängde sig Gill över honom o började brotta ner han. Ganska snabbt fick Gill in en strypning, men Pessoa vägrade klappa......
Då skriker Sensei Nakamura "put him to sleep" o börjar skratta.... Då börjar Pessoa klappa (vid detta laget så står de
flesta på träningen i en cirkel o tittar på ståhejet), Gill märker att han försöker mesa sig ut bara för att Gill håller honom. Så han släpper inte! Man hör hur han börjar gurgla o låta konstigt :) Men han vägrar fortfarande att ge sig!
Då säger Nick Tritton..... "just let it happend man!" "Just go to sleep and he will let you go!"
Men då släpper Gill :P

Klart att det låter lite hårt när man skriver om det såhär! Men det va sjuuuukt jäkla roligt när det hände :D


Jaja då vet ni det :)


Har precis käkat sushi! Muffa brukar vilja käka det! Men idag va det sista gången! JÄMT efter sushin så mår jag skit!!!!
Det va sista gången idag!

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0