2 december

Oj vad dagarna går :P

Varje morgon så brukar jag o Muffa äta frukost tillsammans och eftersom jag är så morgontrött så går Muffa upp tidigare o fixar frukosten! Hör på den ni! Helt frivilligt! Hon är så go!!!! Jag kommer vara ordentligt bortskämd när jag kommer hem!
Vi börjar varje dag med havregrynsgröt och 2 ägg o kaviar! Samtidigt som vi äter spelar vi skitgubbe tills jag vunnit så många gånger att Muffa inte vill spela längre ;)
O nu när det är december så har vi lagt till en rutin på schemat. När Muffas mamma o syster var här på sitt besök så lämnade de lite DVDskivor till oss.
 
Så varje morgon kollar vi nu på 3! olika julkalendrar :) Vi börjar med Pettsson o findus efter den Håkan bråkan o avslutar med den bästa julkalendern genom alla tider! Sunes jul! Hur bra som helst!
Givetvis så kör vi bara dagens avsnitt :)

Efter denna lilla ritual så är vi redo för antingen gymmet eller judoträningen, vad det nu kan vara som står på schemat :)

Tyvärr har jag inte tagit några bilder från träningen än, men jag lovar att jag ska våga mej ner med kameran under veckan. Finns en del att fota där :)
O tro det eller ej men nu har faktiskt 2 georgier dykt upp! En av dom är europamästare i -73 och den andra killen är en -100kg kille. Som det verkar så är det även påväg 2 killar till....
Bra sparring är milt sagt! Iofs så blir jag slängd åt helvete av de som inte är bland de bästa iallafall :P

Igår provade jag att köra lite lätt uchi-komi träning. Det funkade väl sådär. Jag känner fortfarande att jag har ont när jag gör ingångarna, men om det inte blir värre så kanske jag kan köra detta iallafall. Frågan är bara om jag kommer stå ut med att köra ingångsträning i 3! veckor innan jag åker hem..... För ingångsträningen kan jag lika gärna köra hemma i Sverige........
Ikväll ska jag iallafall träffa sjukgymnasten o se vad hon säger om det. Skulle hon säga att jag måste vila i 2-3 veckor så är det inte så stor mening med att vara kvar. Ombokningsavgiften kostar 1200kr, men om jag stannar så kommer jag bränna de pengarna iallafall...... Det va verkligen inte såhär jag ville slutaföra denna resan....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0