1 December!

Äntligen är det December! ÅÅÅÅHHH va skönt!

Hemlängtan är total nu! Känner att jag snart är färdig med det här äventyret, men det är ett tag kvar!
Idag ska jag prova hur magen känns, jag ska köra lite lätt uchi-komi.

Känns lite avgörande för slutet på resan. Är det så att jag känner att det inte funkar så kommer jag nog se hur möjligheterna är att åka hem tidigare. Finns ingen anledning att vara kvar här o spendera pengar jag inte har när jag inte kan göra det jag kom hit för att göra!

Det värsta med att åka hem tidigare är att det känns lite som att åka hem med svansen mellan benen.
O den stämpeln är inte den här resan värd! Jag har slitit alldeles för mkt här borta för att det ska kännas som att jag åker hem med svansen mellan benen!

Anyway.... Jag ska prova hur det känns idag, o så får vi se vad jag känner efter träningen.

Ju fortare jag kan komma hem, desso fortare kan jag försöka få tid till en läkare hemma.  O det vet ju ALLA hur lång tid det tar!!!! Ska se om jag kan fixa lite med det via email innan kanske....

Jaja en sak i taget.... Träning ikväll o så sjukgymnasten imorgon.

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Sara

Om det nu skulle vara illa med magen, så åker du absolut inte hem med svansen mellan benen. Snarare som en mycket smart elitidrottare. Men nu hoppas jag förstås att det inte är nåt utan att du kan köra på den sista tiden! Kram

2008-12-02 @ 11:25:47
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Sara

Om det skulle vara illa med magen, så åker du absolut inte hem med svansen mellan benen. Snarare som en smart elitidrottare. Hoppas att du kan köra på det sista nu! Kram

2008-12-02 @ 11:27:15
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-02 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0