Wheremountain is the place...

Varberg är stället!

Jag gillar verkligen Varberg. Det är en så skön stad o eftersom man varit där några gånger nu så börjar man ju hitta bra. Sen finns det sköna uteställen o en riktigt bra pizzeria! Säger bara Campino!

Den här gången va jag inte där särskilt många dagar. Jag kom på fredagkvällen o körde 3 pass på lördagen o ett på söndagen. Så jag kom inte riktigt in i den rätta Varbergskänslan.
Sen så var det ju inte samma drag som det brukar vara. För egen del så fanns det bra folk att köra med o jag provade på lite sparring i fullfart. O foten funkar bra nu. Tyvärr så är det ryggen som spökar en hel del. På mornarna är den väldigt stel o tråkig. Sitter väldigt långt ner i ländryggen o jag stör mej som FAN på det! Det är inte så att jag inte kan lyfta saker, men det är såpass att jag känner det om jag lyfter saker från golvet osv. Men när jag är ordentligt varm så känner jag knappt av det. Låter som inflammationsvärk!? :(
Har dock kommit på att när jag kör knäböj så behöver jag höja hälen lite med ett par viktplattor. Har inte fått tillbaka rörligheten ordentligt i fotleden.

Hmm jag måste verkligen lösa detta. Funkar inte att ha ont i ryggen. Iofs så kan det vara så att det går över av sig självt men det turen vet jag inte om jag har.

Idag så va det dags för nästa roadtrip. Denna gång till Sthlm. Sportju-jutsuläger i Nacka. Verkar vara mkt bra folk på plats o jag ser fram emot att sätta mej i bilen o åka upp. Ska bli minst lika roligt att träffa massa polare som det ska bli att få köra med massa nya folk :)
Kommer nog bara att köra lördagen som det ser ut. Sen så ska jag stanna på graderingarna är tanken, måste kolla på vässlan Fondin! Han kommer ju göra en grym gradering! Så det ser jag fram emot.

Så ikväll rullar bilen mot Blanchgatan o skön övernattning.

O vad gäller den där "hemlisen" (som typ alla vet om nu) så är det snart dags att tillkännage vad det är för nått, iallafall för de få som fortfarande inte vet :P

Hur som helst så måste jag bli av med den här ryggvärken snart. Jag fixar inte att gå med den. Så.......
Hur ska vi göra Lena? Hur ska vi kunna reda ut detta inom rimlig tid? Jag tror jag ringer dej under dagen o så får vi prata över det...... Jag röstar fortfarande för att alla i landslaget skulle ha en webkamera så att man kan visa vart man har ont liksom :)

Jag hade tänkt lägga upp en massa bilder, men jag hittar inte sladden till mobilen. Men det kommer en bildblogg senare!

Haj haj
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0