Snart dags att sova....

Jaha... då har jag varit hos KnäckarMats idag :) (kriopraktorn för er som inte hänger med).

Och allt har väl gått bra. Ryggen känns faktiskt mkt bättre mot tidigare. Jag trappade ut diklofenaken igår o väntade mej att jag kanske skulle känna av lite mer smärta, men faktiskt så kändes det ganska bra.
Fortfarande så är inte ryggen 100%. I bästa fall runt 90% men troligast runt 80% :P.
Jag ska tillbaka på tisdag för att få en sista behandling.

Det positiva är att ryggen känns bättre och att behandlingen verkar ha hjälpt.

Imorgon så ska jag prova att köra judo på kvällen, frågan är om jag kanske ska köra gym på morgonen oxå.
Resterande tid av veckan ska jag prova att gå på träningen lite igen. Både BJJ o löpning.
Vad gäller löpningen så måste jag trappa upp det väldigt långsamt. Tänkte jag skulle ta en liten sväng på torsdag o se hur ryggen svarar på det.

Nu ska jag packa gymväskan, lägga fram det som ska med till jobbet o gå o nanna. Tänkte att jag ska träna innan jobbet o sen efter jobbet testar jag judon.

Men jag tror att jag kör diklofenak i några dagar till...... Fegar lite....

Imorgon är det onsdag...... Då ska jag bestämma mej....

Men jag måste nog sova på saken.

/Stefan....

Ohh -------, Our home and native land......

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag vill också gå till knäckar-mats. presentera oss?

2008-08-28 @ 20:38:43
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0