Sista veckan.....

Jaha. Då har den börjat, sista veckan innan min fina sambo åker till Barcelona.
Känns tråkigt att hon ska åka.

Givetvis så jobbar jag ju heltid nu o just denna veckan är den lägst bemannade veckan på hela sommaren. Typiskt!
Hursom helst så hoppas jag kunna ta ledigt en eftermiddag för att kunna vara med Caroline o kanske åka iväg eller göra nått roligt :)

Förövrigt så fick jag lite lugnande besked om ryggen. Har ju funderat en hel del på den sista tiden. I vilket fall så verkar det vara ganska lugnt. Lena trodde att det rör sig om en diskbuktning. Alltså att en av diskarna glidit ur plats.
Och eftersom jag svarade på mackenzie övningarna så får jag fortsätta med dem. 10ggr varje timma (snart dags att köra!).
Skönt att få lite lugnande besked. Jag blir så jäkla nojig så fort jag blir skadad numera. Inte roligt alls. Så fort känslorna kommer så brukar jag dock ganska snabbt känna igen dem o kan nu hantera det bättre.
Puh!

Ikväll är det grabbiskväll :) Det innebär som vanligt UFC, o platsen är troligtvis i Daggens nya grotta :P
Tyvärr så har ju redan Johan sett galan, men jag o Daggen är fortfarande ovissa.....
Dessutom så går ju min ev nya granne en match i galan...... ;)

Åter till arbetet!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0