Så sitter jag här....

Jaha.... Idag så åkte Caroline till Spanien....

Det va väldigt tungt att lämna av henne på stationen i morse...... Hela morgonen kändes alldeles tung o det va väldigt jobbigt att vara den som blev lämnad hemma. Oftast så är det ju jag som är påväg någonstans.
Och den som är påväg har oftast mkt att fundera på, flygtider, mellanlandningar osv.....
Men idag så var det jag som blev kvar. Kanske va det först nu jag förstod hur jobbigt min underbara sambo har det när jag ska iväg :(

Om det nu blir av med resan så kommer vi inte att ses förrens i slutet av oktober :(

Men jag måste våga sätta det åt sidan o se den stora bilden istället. Givetvis så skulle det vara jobbigt att inte ses på så länge, men samtidigt så vet jag att det kommer inte att påverka oss.......

Jag har beslutat att jag ska bestämma mej under denna veckan! FINAL! Det måste ske denna veckan.
Nu när jag är ensam så blir det ju ganska mkt funderande, men jag är säker på att jag kommer att fatta ett bra beslut.

Ryggen har varit ganska bra denna veckan, men jag vill ju bli av med besvären helt. Jag vill känna att den inte kommer att påverka mej under resan. Ev så kommer jag att gå till en kiropraktor under veckan, jag ska undersöka möjligheterna iallafall.
Nästa helg är det landslagsläger, tyvärr så verkar det som att jag måste styra om lite jobb. Ska be Lena känna igenom ryggen o se vad hon säger. Det måste bli bättring här!

Nu ska jag gå o lägga mej. Tyvärr tror jag inte att jag kommer sova speciellt bra. Brukar inte sova bra när jag är ensam hemma :(

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0