Onsdag 27/8 DÅ!

Då har jag varit hos kiropraktorn dagen innan o känt hur ryggen svarat.
Då har jag ätit diklofenak i nästan en vecka.
Då har jag vilat från all kampsportsträning i nästan en vecka.
Då har jag lovat att maila min chef om mitt beslut.

DÅ (!), då vet jag hur jag kommer göra.

Allt är klart. Allt är fixat.

Pengarna är good to go! Tjänstledigheten bara väntar på att bli bekräftad! Jag är ganska färdig med förberedelserna!

Jag har gjort vad jag har kunnat.

Kanske har jag inte fått den förberedelsen jag hade velat ha. Men jag känner att jag åker med en förmåga som har potential att utvecklas till något mycket bra. Jag kom igång otroligt bra under sommaren, men har nu på slutet fått backa aningens.

Men nu är det för sent att fundera på vad jag kunde ha gjort. Gjort är gjort.

Nu är det viktigt att göra den resterande tiden bra! Viktigt!

Som sagt så är det kiropraktorn på tisdag. Kommer sluta äta diklofenak på måndagskvällen. Lagom så att tabletterna gått ur kroppen tills undersökningen på eftermiddagen.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men var ska du åka????

2008-08-22 @ 10:58:43
Postat av: tulle

Sluta hålla oss på halster nu stefan. Berätta vad fan du har i gjörningen. Annars RINGER jag snart och frågar, och det vill du väl inte?!

2008-08-22 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0