Mackenzie!

Rob Mackenzie heter han. Killen som sammanställt lite övningar för egenhjälp vid ryggont. Dessa övningar har jag smitit undan för att göra en sisådär 3-4 gånger om dagen denna veckan.
Faktum är att det blivit mkt bättre av det. I kombination med att jag hållit upp med löpningen samt vissa övningar på gymmet. Skönt!!!!

Det höll på att bli en riktig "mindbuster". Sista veckorna har jag nämligen nästan bara funderat på hur jag ska få igång ryggen, så att min resa inte ska hotas. O nu verkar det ju som sagt blivit lite bättre, vilket är skönt.


Som jag har skrivit de senaste gångerna så måste jag ringa Lena. Försökte med MSN igår, men hon blockade säkert mej ;) men det va mitt eget fel då jag som vanligt var ute på fel sida om 23 sträcket :P


30-31augusti är det öppet landslagsläger i Borås för alla som är sugna. Själv funderar jag på att dra dit o känna lite på vad som komma skall. Tror det blir en bra måttstock. Ska se om jag kanske kan få med mej nån mer från jutsusidan så att det blir lite mer sällskap.

Förövrigt så har Jonas kommit hem igen. Ska bli kul att se han igen, ser fram emot att se lite kort o höra historierna om resan :)

Nu ska jag snart göra lite mackenzie o sen så hoppas jag att det inte är så mkt kvar att göra här.....
Vilket betyder att jag drar :P

/Stefan "globetrotter"


Kommentarer
Postat av: Lena

Hmm... Vissa sover vid den tiden på kvällen. Ffa när de börjar jobba kl 7 dagen efter. I Lse, 14 mil hemifrån...

2008-08-08 @ 17:19:24
Postat av: Fredrik Wandus

Hej Stefan! Har du haft någon nytta av nackblåsan? Jag behöver den i jobbet annars... Kan du lämna den i Campushallen om vi inte hinner ses innan du åker? Lycka till! MVH FW

2008-08-10 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0