Kiropraktorn imorgon.

Imorgon så är det då dags.

Kiropraktor Mats ska knäcka ryggen på mej. Sista veckan har jag inte tränat nått förutom gym. Inga påfrestande övningar för ryggen alls. Utöver det har jag ätit diklofenak o kört lite övningar.

Men jag tänkte trappa ut diklofenaken tills imorgon så att jag känner ordentligt hur jag känner mej i ryggen.

Beslutet kommer allt närmare o närmare.

Är inte så lätt att ta ett beslut när jag inte har Caroline hemma att bolla ideér med. Så tyvärr så får jag gå o tänka på sakerna för mej själv. Å andra sidan så är det ju jag som ska fatta beslutet.
Har fått  mycket bra åsikter o tankar om det hela på jobbet. Jag har ju massor av extramammor på jobbet.
Känns som att jag har stöd från min omgivning. Min chef Marie har varit otroligt tillmötesgående och gett mej möjligheten att vänta med mitt besked tills efter kiropraktorn. Trots att det bara är ca en och en halv vecka kvar tills jag ska åka då!
Det är jag väldigt tacksam för!!!

Som jag sagt tidigare så är allt klart! Det ända som ska göras är att ta ett beslut. Sen ska jag berätta vad det är....Oavsett om jag ska åka eller inte.....

Sen måste jag skaffa fram min kabel till mobilen så att jag kan lägga upp lite bilder på bloggen. Har varit dåligt med det så sista tiden.

Lägger upp två goa länkar till klipp som jag tycker har lite mening... En ny o en som de flesta säkert sett förut

http://www.snabbstart.com/film/48cab7e6c8

O så den gamla...

http://www.youtube.com/watch?v=B9MYoQnfVQU&feature=related

Båda är fina :)

Nu ska jag gå till jobbet......Sen när jag kommer hem ska jag o Caroline prata i telefon :)

/Undersköterskan from hell *artistnamn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0