Har kommit på mig själv.....

Sista tiden har det känts som att kroppen är lite ur spel. Ryggen krånglar, har fortfarande lite ont. Svårt att köra med spänning i ryggen typ judo. Har aldrig haft problem med ryggen tidigare så det är klart man blir lite nojig.

Men så satt jag på jobbet. Funderade på resan o om ryggen kommer fixa det......

O så kände jag "Fan! Skit i det! Ryggen kommer att funka! Du kan inte missa detta!".
Även om jag så ska hålla på med Mackenzie övningar varje kväll så MÅSTE jag fan åka asså! Detta kan förändra mitt game för alltid!

Ibland så är det inte bara sol o gröna ängar! Det är dags att fatta att ibland så är det inte perfekta förutsättningar för de utmaningar man antar. Detta är ett sådant tillfälle! Nu är det "put up or shut up!"

Kom precis hem från träningen i Ryd. Körde ett skönt BJJ pass med Peepee o gänget. Bra träning idag, tyckte jag jobbade med saker som just jag behöver jobba på. Har kommit så långt nu att jag försöker sätta mej själv i dåliga situationer o trassla ut mej. O det ger resultat!

Känner av ryggen efter träningen, men det är överkomligt. Så nu blir det lite mackenzie o sen är det sängen.

Imorgon ska jag känna på löpning.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Martina

Okej Stefan, nu får du ta och avslöja den här hemliga resan!

2008-08-15 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0