Gräsänkling.....

Inom loppet av 5minuter så hörde jag det ordet 3ggr! Gillar inte det ordet alls.

Igår va jag o handlade på maxi o fixa saker på banken o styrde o höll på..... Gjorde hur mkt saker som helst.
Kom hem bra efter träningen o tänkte att nu är nog klockan mkt.
22.00 va den..... Hade inget att göra så jag gick o la mej.

Det är tråkigt att vara ensam hemma :(

Idag ska jag till kiropraktorn. Känner mej iofs inte så hoppfull, då jag tror att jag har nån inflammation i nedre delen av ryggen. Så det blir väl nån kur med diklofenak o så är det bara att hoppas att det hjälper. Tiden börjar ju bli knapp.

Så idag blir en träningsfri dag. Ska hem o laga lite lasagne att ha i frysen sen. Sen vet jag inte vad jag ska göra.....

En bra grej är att judon gick fint igår. Känner mej ju ganska hämmad av ryggen, men om jag håller mej till bakåtkast så funkar det ganska bra. Hade en skön hulksnurr oxå.


/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lena

Nejnejnej... Har du en inflammation blir jag ytterst förvånad... Det är SÄLLAN man hittar inflammatoriska processer i muskler och leder, det är läkarna som har pippi på att sätta inflammationsdiagnos på allt och alla. Kan du int höra av dig innan jag går och lägger mig istället för att skicka massa mess när jag sover?

2008-08-19 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0