Fan va roligt det va!

Jaha. Hemma igen.

Ännu ett roligt läger är över, dock blev det ju bara en dag på plats. Men med 3 pass o lite lätt sparring på graderingen så känner jag mej ändå ganska nöjd med det jag körde.
Det ända som inte var så bra var att jag drog till ryggen under sparringpasset på lördagen. Hände i en seionage situation. Jag fick upp killen i luften men han roterade liksom in bakom mej o då kände jag att det nöp till lite i ryggslutet.
Så då gick jag av träningen. Trodde att jag kanske inte skulle kunna köra mer på lägret, men smärtan blev liiite bättre o jag körde med väl utvalda på sista passet :P

Idag så är ryggen ganska ok. Men den är inte så bra som jag vill att den ska vara. Det innebär att jag måste träffa nån som kan hjälpa mej med problemet. Tyvärr verkar det inte vara så lätt.

Har börjat köra lite Mackenzie övningar ett par gånger om dagen o det verkar hjälpa. Iallafall nån timma.
Bestämde mej för att inte köra nån hård sparring denna veckan. Tror faktiskt jag ska hoppa all stående sparring. Backen verkar gå ganska bra. Så jag får jobba på teknikträning istället. Drilla mina rysslås :P
Sen så fortsätter jag med den tunga gymträningen, byter dock bort knäböj för nån vecka. Kör enbenspress istället.

Förövrigt så har det regnat hela dagen här. Va länge sen, men väldigt tråkigt. Blir direkt på sämre humör!

Nu ska jag gå o sträcka ut ryggen en gång till o sen ska jag gå hem. Imorgon måste jag börja dra i lite trådar så att man kan komma till nån läkare.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Paul

Hello Steffo! Jag kommer ev til LKPG på Lördag en sväng. Kannske lite träning?

2008-08-04 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0