Silverbestik......

Då var SM avgjort. Denna gång (som förra gången) gick det i Wernamo. Det har varit lite skralt de sista två åren med vem som vill ta hand om tävlingen. Därför blev det nu av i Wernamo igen. Dock finns inget att säga ang tävlingens genomförande, tiderna hölls perfekt och dagen flöt på bra! Tack för det!

Vad gäller tävlingen för mig så är det med blandad känslor jag skriver lite om den idag......

Kort o gott så vann jag mina första tre matcher fram tills finalen lätt. Kändes bekvämt o jag kom snabbt i matcherna o fick styra som jag själv ville. Frid o fröjd!

I finalen så var det som vanligt Johan o jag som möttes. Jag kommer inte ihåg hur många finaler som vi mötts i, det känns givetvis inte kul att säga att jag inte vunnit NÅGON! FAN.... MEN! Faktum är att det blir bättre o bättre.
I denna matchen så funkade greppningen bra o jag fick även två bra lägen att arbeta på marken, varav jag passerade på det ena.

Jag vet att jag inte ska ställa så höga krav på mej själv under "comeback" året. Men det är svårt att inte göra det när man varit på en viss nivå tidigare. Iallafall så kan jag säga att det kändes skönt att infria lite av de förväntningarna som jag vet att många hade på mej. Givetvis ville jag vinna! Men jag känner mej ändå nöjd med hur jag genomförde tävlingen igår trots att jag inte vann.

Nu verkar det som att det blir European Cup iallafall :)


Nästa helg är det Kalmar Cup. Troligtvis så kommer jag inte att vara med där. Känner att jag vill ha några veckors träning fram tills European Cup. Allt blir så avhugget när det är tävlingar varje helg.


Måste passa på o ge en eloge till Veronica o Daggen som gör en kanon turnering båda två! GÖTT! Nu är LKPG tillbaka på kartan!


Nu ska jag bara ringa till goa Sara Svensson o prata lite :)


/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0