Helgen som gick.....

Förra helgen va en go helg. Var hemma i Lkpg. Skönt att få vara hemma en hel helg utan egentligen några planer.
Iofs så va det ju en del träningar på schemat, men det räknas inte :P

Lördagen var hursom helst min vilodag. Hade tänkt att jag skulle fixa med min DVD hylla, som aldrig blir färdig. Och det blev den inte i helgen heller. Carolines pappa ringde o frågade om jag ville åka med på "pååkningen" med ÖSK (östgöta sportvagnsklubb), givetvis ville jag det :) Jag är ju bilgalen!

Så vi tuffade runt under lördagen i ett led av fina bilar. Nercabbat och faktiskt inte speciellt kallt så pratade vi om hur mkt som helst. Det va roligt att lära känna varandra lite mer, även fast vi redan känt varann i nästan 6-7år.
På slutet så blev fick jag ta över ratten o köra en sväng. Helt underbart! Det väcker habegär!
Kvällen avslutades med årets första grillning på Brinkis :)

Söndagen så var det träning i Ryd. Körde på ganska bra, men faktiskt så var hela veckan inte speciellt bra. Kom inte upp i det antal pass som jag hade velat.
Denna vecka har dock gått bra än sålänge. Kommer landa på 9-11pass mot förra veckans 5-6.
Kände mej sliten efter SM.
Iallafall....
Söndagen.
Jo.
Gustav fyllde år så vi firade med smörgåstårta på Brinkis :) Väldigt trevligt! Trivs verkligen där!
Sen åkte jag o Carro hem o kollade på film.... Skönt att få bara ta det lugnt o inte ha andra planer än så.

Nu i helgen som kommer så är det landslagsläger i Nacka. 5 pass på 2 dagar. En genomkörare inför European Cup 9-11 Maj. Sista tävlingen för vårsäsongen. Känns skönt att det snart är över.
Har varit tungt att hoppa rakt in i en av de tuffaste säsongerna nångonsin (pga hemma vm i november).
Men jag tycker jag har genomfört säsongen bra hittills. Det skulle kunnat gå bättre i Paris men å andra sidan så var motståndet väldigt bra där + att jag hade otur med att bara få gå en match.
Jag vill verkligen göra bra ifrån mej i Antwerpen. Det skulle vara bra tändvätska inför fortsättningen. Det är snart min tur att kliva upp på första platsen.
O faktum kvarstår! Jag är den BÄSTA i Sverige, som ALDRIG gjort en landskamp i fighting! Jag kan inte komma på någon som varit i den situationen som jag. Ge mej gärna nått namn!
Men det gör inte nått. Jag kommer att få ta över snart, o visst skulle det vara roligt att få vinna över Johan o ta över platsen. Men om jag inte gör det så kvittar det! Johan har varit grym de senaste åren! Och jag har insett att han är en otrolig tillgång för landslaget + att jag är väldigt glad personligen att han fortsätter! 
Du sporrar mej Johan! Jag ser dej inte som min rival! Utan mer som din efterträdare, och jag vill föra Sveriges -77 arv vidare :) Men när det är match då är det match o jag kryper närmare ;)

Dåså! Ikväll är det tåget till Nacka! 

Haj haj.

/Stefan 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vilken bra inställning du har! Jag skriver under på det! Kör hårt i helgen nu, faaaan vad jag vill vara där!! Dock inte på hotellrummet med grabbarna grus, det tål inte lilla känsliga, pryda jag :)

2008-04-25 @ 12:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0