Sthlm i helgen!

Dags att ta tag i bloggpennan igen.

Ny vecka nya utmaningar! Känns verkligen så.
I tisdag så var jag på återbesök hos Dr Ekstrand. Tanken med återbesöket var att kolla så att svullnade i mitt ena knä hade blivit bättre. Har själv känt att den blivit det men det är alltid skönt att få höra det av farbror doktorn.

Denna vecka så är det ganska mkt kampsportsträning planerad, Ska bli kul att se om jag pallar det, asså för skadans skull. På schemat står bla 2 judopass samt 5-6bjj pass. Siktet är givetvis inställt på Scandinavian Open.

Nu till helgen så åker jag upp till sthlm för att sparras lite på nacka dojo. Ser fram mot det, alltid roligt att komma upp dít. Mkt roliga människor o jämt ett bra drag i sparringen.

Det troliga är att jag åker upp på fredagkvällen. Det är min vilodag så jag SKA verkligen vila då! Men lördag/söndag är det bara att tugga på. Tänkte att jag skulle fråga svärföräldrarna om jag kan låna lägenheten på blanchgatan :)

Sen så ska det bli skönt att få tillbaka min dator igen. Glömde den när jag var uppe sist o träna. Tror det va 3 veckor sen :P Man blir så sjuuuukt handikappad utan dator :P

Nu ska det klämmas i lite mellanmål o sen är det snart dags för JUDO.
Efter det är det veckans höjdpunkt! Storhandling :)

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Men då säger vi så!! See you på söndag då! Kul!

2007-09-13 @ 08:30:50
URL: http://ssaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0