Skön bilresa...

Så var man hemma igen efter helgens träning i nacka. Så jäkla kul att komma upp o köra med alla däruppe. Kanske blir sthlm nån dag. Vem vet. Mer sparring hos nacka kommer det bli iallafall.

Tänkte jag skulle ta o redovisa lite resdagar då. Sa ju att jag skulle göra det i nästa blogg.

Dåså.

Brasilien = 49 dagar
Usa = 12 dagar
Träningsläger i Sthlm (totalt) = 11dagar
Träningsläger i Nybro = 3dagar
Landslagsläger på Bosön = 4dagar 
Facit:  79 dagar totalt. O det är bara träningsrelaterade saker. Det andra räknas inte!

Det va inte mkt det inte. Trodde det skulle vara lite fler. Men å andra sidan har jag ju bara kört en tävling än så länge iår. Det brukar ju rinna iväg lite när man är ute o tävlar.

Förövrigt så är det (mycket) snart dags att byta gym. Va nere på Feelgood igår o frågade när mitt kort går ut.
Det visade sig att det gick ut den sista september. Perfekt!
Nya hemmet kommer att bli www.campushallen.se 
Mkt för att det kommer att ligga i direkt anslutning till den nya friidrottshall som byggts. Där kommer det bli väldigt bra möjligheter att träna den typen av fysträning som www.wandusidrott.se tillhanda håller :)

Ska bli så skönt att slippa trängas nere på Feelgood.
O framför allt slippa gå ner till ån o köra flygande 20 meters rusher på strandpromenaden :P

Med all säkerhet så kommer det att bli en ny tändning!

Nu till lite tråkiga saker.
Jag körde ett litet löppass i torsdags förra veckan. Direkt så fick jag besvär in i "(blygd)benet". Inte bra alls!
I ärlighetens namn så har jag inte skött min löprehab som jag fick av Peter Svensson uppe på Bosön. Skäms lite för det faktiskt. Så nu måste jag ta ett steg tillbaka o komma igång med rehablöpningen istället.
ATT MAN ALDRIG LÄR SIG!

Det som är bra är att idag så känns det mkt bättre, trots att jag körde gym igår. Det känns skönt.
Men jag måste verkligen komma igång med konditionen. Måste fundera ut ett sätt. Får helt enkelt fråga Fredrik :P

O så va det den där hemresan.

Nu ska jag vara ärlig!

Det är så himla roligt att snacka med dej Sara. Känns bra att ha dej med i Landslagsgruppen (snart truppen).
O framför allt så ska det bli roligt att få visa upp Brasilien för dej! Det är inte långt borta nu.

/Stefan

P.s På söndag fyller sambon år.... En present är fixad ;) D.s

Kommentarer
Postat av: Sara

hello vännen! Vad sägs om att boka lite brazilresor snart??!!
:)

2007-09-25 @ 11:14:37
URL: http://ssaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0