Mm det va härligt...

Tänkte det va dags att skriva en liten blogg igen.

I helgen så var det kalas. Caroline fyllde 24 :) Det va en mysig dag med massa god mat.
Kvällen spenderade vi på brinkbacken o det va fullt hus :)

I helgen så var det även invigning av friidrottshallen på campus. Coach Wandus skulle även inviga sitt testcenter. Så jag passade på att smyga runt o kika lite. Testcentret kommer verkligen vara ett lyft för Fredrik.
För min egen del så kommer bytet till campus att vara ett skönt kliv framåt. Det finns stora möjligheter att få till riktigt bra gymträning där. Bland annat så finns det tillfälle att köra t.ex. repklättring o även andra typer av greppträning. Håller på att fixa ihop ett "bryggpass" som ska innehålla de där sakerna.
Jag ska fota lite så att ni får se sen :P

Idag så är jag ledig, vilket innebär att det är dubbelpass idag. i ärlighetens namn så är det 3pass idag.
Jag håller i träningen ute i ryd denna veckan så utöver gymträningen och BJJn är det 3pass.

I helgen så väntar träningsläger i Nacka (igen :P). Fightcamp går av stapeln och Coach Ingholt ska köra hålla i några träningar. Jag hade egentligen inte tänkt köra nån sportju-jutsu, men nu har jag nog ändrat mej.
Så schemat för helgen kommer nog se ut så att det blir 2pass om dagen, ett bjj och ett sjj.
Troligtvis så kommer jag att åka upp på fredagkvällen så passar jag även på att ta min vilodag då.

I måndags så fick jag chansen att köra nya BMW M3, den har egentligen premiär i Sverige nu i helgen men som tur är (för mej) så har jobbar Carolines bror Gustav på Autopartner i Linköping.
Har tidigare provkört M5an så det kändes jäkligt kul att få chansen att köra den lite mindre o "sportigare" M3an.
O det va ett jäkla drag :P

image32
Den ser ju riktigt grym ut..... Bullen på huven tillsammans med de små gälarna på sidan är riktigt najs.

image33
Bakifrån är den inte så dålig heller :P lite litet M3 märke kanske?

image34
En sånhär vill jag ha att åka till tävlingar i :) Priset startar på ca 670000kr....spara spara.....'

Så nu har jag äntligen fått tummen ur o skrivit en blogg :)

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!!! Kul att läsa lite om vad du gör. Vi måste ju få bättre koll på varann igen...=) Sitter på flygplatsen i Österrike o väntar på nästa flight. Ska till Madrid för tourfinalen... Inte katigt med resdagar där inte..=) Hihi... kram kram kram kram

2007-10-01 @ 08:18:04
Postat av: Kusin vitamin

Vet du vad? En sådan där hade min förra chef! Super trevlig att åka i! Nu har en custom made brand new BMW, går som tåget i 220 km/h kan jag lova! :)
Så vad görs förutom att blogga och träna? =) Du missade birthday partyt i helgen, var rätt livat faktiskt! Ha ha ha
Kram Kristina

2007-10-03 @ 23:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0