Liten veckoredovisning

Tänkte ta o säga några ord om denna veckas träning.

Har ju inte fått tillbaka min dator så planeringen går inte lika bra som den brukar!

Har kört:
2 judopass
2 gympass (ett idag)
1 pass löpning
1 pass BJJ
1 pass sportju-jutsu (imorgon)

Så på det hela taget har det varit en ganska bra vecka. Hade dock velat få in lite mer dubbelpass dagar. Det krävs att få in 2 pass om dagen ca 3-4 dagar i veckan.

Jag va lite nervös för att jag inte skulle palla att löpa i 30min (för skadans skull). Så jag valde att ta en vilodag dagen efter. O idag känns det bra. Så jäkla skönt! Men jag ska fortsätta att trappa upp rehabträningen i veckorna samtidigt som jag ska köra ett (1) lite längre pass per vecka på löpband.

Två av veckans höjdpunkter va:
1: När jag (tok)kastade en kille på judon. Flygbiljetten inkluderade en stående seoi nage och en vikt på över 100kg! Det är vad jag kallar bålstyrka ;)
2: Nere på BJJ träningen. Vi körde passering av guard, och jag kom in i ett riktigt "flow" passerade hela tiden. Visst det va kanske 10kg i viktskillnad till min fördel, men det gjorde inte mej nått :)

Nu ska jag ner till gymmet.

Senare ikväll är det UFC 75 på TV4sport. Maila gärna till TV4 och säg hur mkt ni gillar det :)
[email protected]

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Målare/plattsättare

2007-09-08 @ 17:43:59
URL: http://loveijsa.blogg.se
Postat av: tulle

jag har din dator på klubben stefan...

2007-09-09 @ 23:52:04
Postat av: Lärtzie

Kom och slåss med mig i Ryd snart. Vi saknar dig

2007-09-10 @ 19:46:39
URL: http://oprofessionell.webblogg.se/
Postat av: Sara

Halloj! Det skulle va nice med lite sällskap i bilen ju! Men jag åker inte från Nacka förrän typ halv sju kanske. Ska ju vara med på testerna som börjar kvart över fem... Intresserad ändå?? Kram

2007-09-11 @ 08:53:39
URL: http://ssaaraa.blogg.se
Postat av: Sara

21 i Lkpg kanske...

2007-09-12 @ 08:12:58
URL: http://ssaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0