LHC golf

Igår så följde jag med Lotta ut en dag på jobbet. Hon skulle spela LHC golfen på Linköpings Golfklubb.
Jag har aldrig följt med Lotta runt på någon runda. Och det va riktigt kul. Framför allt så får man mkt tid att prata skit o ta igen missad tid. Så det va kul :) Tack Lotta!

Senare på kvällen så körde jag mitt första rena judopass sen jag blev skadad. Kändes konstigt att komma ner i "grottan" o dra på sig dräkten igen. Men det va skööönt.
Jag kan inte påstå att jag va lysande, för det var jag inte.
Hade riktigt svårt att få till greppningen så att jag kunde vara offensiv. Istället så försvarade jag mej hela tiden.
I det sista bytet ställde jag om och kunde kasta ett par fina :) Så det finns där. Och det är inte den gamla Stefan som kikar fram igenom dörren. Det är en NY o BÄTTRE version! 
Har jobbat en del på benkast sista tiden. Har släppt tanken lite på de "stora" kasten, dom finns kvar men som alla vet är det svårkastat i eliten.
Kommer att ta upp mina greppningspass denna vecka oxå. Om Srdjan har tid :P

Förövrigt så är det 30års fest på lördag. Carros kusin Christoffer fyller år och det kommer säkerligen bli en bra fest!

Nu ska jag sova. Jobb i Lambohov imorgon. Ledig torsdag. Tänkte jag skulle köpa ett par löpdojor då.

Jo just det. Vad va det du ville Lovisa???

Gonatt.
/Z

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åka till usa;)
å visst är låtarna sköna!!

2007-09-05 @ 00:19:52
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0