Fredag.

Då var det fredag! En av veckans bästa dagar om man frågar de flesta, o jag håller väl med. Senaste tiden har jag valt att ha vilodag på fredagarna. Ganska skönt faktiskt. Kommer att ändra det senare i höst för att det är ju
Sportju-jutsu då. Men just nu är det ganska skönt.

Idag är det dessutom resdag. Inte så ofta det är det för min del. Satt o kollade lite på www.lottawahlin.com för en stund sedan. Lilla fröken Lotta har ju en hel del mer resdagar än vad jag har. Så för skojs skull så ska jag under helgen räkna ut hur många resdagar jag har kontra hennes :)

Det blev tyvärr buss upp till Sthlm i eftermiddag. Va lite sen med att boka tåget. Men eftersom det inte är nån träning så kan jag slumra lite på bussen upp. Ska glida ner i soffan o kolla på Golden League ikväll.

Måste oxå passa på o tacka mina kära svärföräldrar (kanske inte riktigt svärföräldrar än, men man vet ju aldrig). Tack för att jag får låna lägenheten i några dagar :)

Ska sätta mej o ringa Ralf nu i eftermiddag, hoppas på att han kan dra ihop ett bra gäng att sparras med under lördag/söndag.

Nu är det lunch! Äntligen! Pasta alfredo är det i lådan!

Freddy: Kul att du hittade hit, o tack för kommentaren :) ses i slaka.

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi smider du bröllopsplaner stefan;) det va värst.
min mobil är coolare. HA

2007-09-16 @ 00:50:14
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0