Vilken kalkon!

Igår så var det fin främmande när Jonas, Lars, Veronica o Peepee kom på besök.
Jonas slavade i köket under eftermiddagen. Resultatet blev väldigt bra!

image42
Se vad glad han är :)
Förrätt: Fyllda paprikor
Huvudrätt: Kalkon med potatis o sås (såsen va ju grym!)
Efterrätt: Pannakotta med hallon o blåbär med krossade mandelbiskvier :) (den va såååå jävla god)
image43
Här går han lös med kniven i den halvdöda fågeln.....

image44

I väntans tider....


Under kvällen så snackade vi om lite olika planer som tävlingsgruppen ska genomföra. Det va väldigt bra att sitta ner o ta tag i saker som kan göra vår grupp bättre. Vi kom fram till div saker som jag verkligen tror kan göra vår grupp bättre! Ser fram mot att genomföra allt detta!


Tidigare på dagen så hade jag hunnit med ett gympass tillsammans med Srdjan o senare direkt efter det ett pass Judo med Sadiq, där jag bland annat kastade en hel del harai goshi. Och bara så att ni vet så är det jävligt viktigt med huvudkontroll!!!! Glöm aldrig det!! Jag ska bli grym på det kastet (bland annat).
Kommer bli mkt judo under hösten!

Påväg hem till middagen så satt jag o irriterade mej över att det va nån jävla söndagsåkare som satt o drog ner tempot! Till min stora förvåning så va det KJELL som satt o puttrade framför mej :)
O vet ni inte vem det är så är det Kjell som åker på en gräsklippare från Happaranda till Ystad :) sponsrad av rixmorron zoo :) O jag lyssnar alltid på det!
image45
Så ser han ut när han tuffar fram :)

Det va allt för den här gången!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Louise

Fin hem sida DU har!
Kul att se människorsliv utanför F G....
MVH Gylling

2007-10-30 @ 07:48:52
URL: http://louisegylling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0