Torsdag...

Vilodag idag oxå. Har bestämt mej för att det lilla revbenet ska få lite tid att läka ihop.

Sov ganska länge idag, brukar inte vilja göra det men idag kändes det skönt att få lite extra sömn.

Tränade gym med Srdjan igår ute på Campushallen. Visa lite hur jag kör o jag tror att det va uppskattat. Vi kommer iallafall att fortsätta köra 3ggr i veckan, varav en gång ett bryggpass.
Tyvärr blev det inte nått rep igår för att det va nån kurs som pågick i hallen. Men med lite planering så kommer vi nog at fixa det med.
Tanken är ju egentligen att vi ska köra gymmet på morgonen innan jobbet alt om man är ledig så kör vi tidig förmiddag.

Tiden är den största fienden när det gäller att kunna träna bra. Det är så himla viktigt att få in vila mellan passen. Så därför ska vi prova o se om det funkar att köra gym tidigt (gymmet öppnar 0630 :P). Det kommer att ge möjlighet till att träna även på kvällen. Sen om det bli teknikträning eller om det bli vanlig sparring träning läggs upp inför varje vecka.
Förhoppningsvis så hänger Sadik på oxå. Hoppas att han o jag kan styra upp nått i judo biten. Kanske kan vi låna nyckel av Lasse så att vi kan köra egna träningar nere i judolokalen under dagen eller så. För det som saknas för min del just nu (förutom flåset) är bra teknikträning, och köra judo med Sadik kommer utveckla det!
Teknikträningen i slag o spark kan jag köra med Srdjan, men jag ska inte trampa igång med den riktigt än. Jag ska vänta tills efter scandinavian open iallafall. Sen ska jag köra så att när vi åker till brasilien så har jag varit igång en stund iallafall.


Det som är så bra (eller KAN BLI så bra) i brasilien är att Marcelo har flyttat sin klubb till ett sportcentra där det finns en bra judoklubb. Så denna resa (15jan - 15feb) kommer det bli en hel del judo :)

Tidigare år så har min tanke varit att jag åker dit för att komma i form. I år så är planen att komma dit i form!
Helt enkelt för att jag ska orka med träningen.

Nu ska jag fortsätta min vilodag.

Jo just det....ett litet klipp för er som tycker ni är starka....gör om det här....
http://www.youtube.com/watch?v=ToXhlx0YRS8&mode=related&search=

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lovisa

gaaaanska möjligt att han har blåsor på handen efter det där;p gör ju svinont på dom där repen. när jag va liten typ 5 klättrade jag jämt upp i dom där jävla repen å fick värsta blåsorna när jag kanade ner:P
kollat mitt klipp på killen i "britain´s(el america) got talent?? killen på kryckor.. skaaapligt stark han med.

/den bästa;p

2007-10-13 @ 02:54:47
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0