Så var man hemma igen!

I helgen var jag i sthlm o tränade hos nacka. Min tanke inför helgen var att jag skulle sparra BJJ, men väl där så blev det lite ändring.
Coach Ingholt skulle hålla i träningen på förmiddagen, så jag kände att det var dags att köra lite sportju-jutsu.
Bra val. Martin körde många bra övningar o kombinationer som jag ska ta med mej.
Hade tänkt att jag skulle vilat på lördag eftermiddag men jag blev övertalad av Lasse P.
O läxan av det blev att man ska lyssna på sin inre känsla. Jag hade bestämt mej för att vila och skulle ha gjort det då! Men ICKE.
Givetvis så skadade jag mej på träningen o avslutade dagen med en riktigt dålig känsla i kroppen.
Nästa gång blir det som jag hade tänkt från början!

Annars så var helgen en lyckad sådan. 3 pass och en del samtal med coachen ang satsning o träning.

På lördagkvällen så åkte jag, Robin och Jorup hem till Mackan. Vi käkade lite (jäkligt gott Mackan!) o snackade en hel del skit :P Riktigt skönt att få snacka av sig lite.

Idag så körde jag även första passet på Campushallen. Passade på att prova mitt "nya" pass, bryggpasset.
Inledde med lite repklättring o muscleups (försökte iallafall, sjukt tung övning). Tanken är att det ska vara ett lite kortare pass i anslutning till t.ex. greppträning. Jag håller på o funderar på hur jag ska kunna få till det i campushallen, men i värsta fall så kan man ju faktiskt ha skor på sig :P Men jag ska snacka lite med Sadik på träningen idag. Efter det så ska jag ta ett snack med Srdjan oxå.


Snart är det dags att dra sig ner mot judoträning. Ska bli kul att köra idag. Jag ska ta Martins råd o köra 6 försök på 4min (låter flummigt, men bra!).


I helgen ska jag vara hemma! Ska bli nice att slippa åka iväg nått.


/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0