Alltid denna vikt!

Innan VM i USA så låg jag väldigt bra till i vikten. Tyckte jag själv iallafall. Vägde in ganska lätt på ett kilo under gränsen. Iofs så bubbelbada jag lite grann innan. Men ändå så var inte ansträngningen speciellt stor.

Nu inför scandinavian open så ligger vikten lite över vad jag tycker den borde göra.....Hmm.........Inte bra.

Morgonvikten idag va 84.3kg i sjukhuskläderna + nike airforce one. Således ganska lika i vikt med en jutsudräkt. Och därmed ligger jag 2 kilo över! Iofs så har jag inte några problem med att gå ned de där kilona. Kan jag tappa lite till under veckan o så basta o rulla lite på söndagen så ska det inte vara några problem.
Först och främst måste jag få fram en morgon vikt utan kläder alt en morgonvikt med dräkt på, och på samma våg. Mkt lättare att följa då.

Efter det så blir sedan målet att ligga 1-1,3kg över klassen. Då vet jag att jag fixar det utan att behöva ta allt för mkt av min energi. Vill ju fortfarande kunna prestera bra.

Kollade listan på anmälda i min klass igår. Inte helt oväntat så känner jag inte igen så många. Men jag känner faktiskt att det inte betyder så mkt. Kommer gå in o köra ifrån det gamet där jag är bäst ifrån!

Det skulle vara så jäkla roligt om jag lyckas ta en medalj. Känner liksom att jag vill ha det bekräftat på "papper" att jag är bra på marken. Söndagkväll vet vi!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0