Frisk, äntligen!

Äntligen så har jag blivit frisk! Så nu är det bara att köra på igen!


I tisdags va första gången som jag körde ju-jutsu. Kändes skönt att vara tillbaka på träningen och framför allt alla polarna! Tryggheten i att det är en bra grupp gör att det är roligt att träna!

 Jag va lite orolig att jag gick på det lite för hårt. Men dagen efter så kändes det faktiskt ganska bra. Tog en extra vilodag bara för att vara på den säkra sidan. Så nu är det bra.

Ska ner o köra syraträningen om ca 5-10min. Förhoppningsvis så är det inte så mkt folk på gymmet. Så jävla jobbigt att behöva boka upp alla maskiner när man kör den här cirkelträningen.

Ska bli skönt att få träningen klar tidigt idag. Ska nog sätta mej ner o kolla på ALI ikväll. Har haft den filmen i säkert 2år utan att sett den.

Ska försöka ta lite bilder o lägga upp här. Se om jag fixar det......

Förövrigt så är det EM-läger i Sthlm nu i helgen, känns konstigt att man inte får va med. Men målet är ju att va med på nästa!

Äntligen så är jag på rätt väg. Snart är jag tillbaka!

O en sak till!

Helvete va Lovisa snor massa saker från mej! först länken o sen dikten :P

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0