Fan jag vill ju träna!

Söndag idag! Ska börja jobba kl 16 nere på jourcentralen, passet håller på tills kl 22.

Hade tänkt att jag skulle träna lite innan jag börjar jobba, men så vakna jag imorse o hade gryyyymt ont i nacken!
Trodde att det skulle gå över men det verkar det inte göra.....Så nu har jag bestämt att om det inte gått över tills kl 12.30 så blir det inte nån träning! Och just nu så är klockan snart 12, så det verkar inte som om det kommer att bli nått av det.

Känns alltid tråkigt att bli tvungen att ställa in en träning som man har planerat att hinna med. Framför allt när men jobbar kväll. Det känns som att man bara kastar bort tiden innan jobbet börjar. Det hade ju varit perfekt att fått träningen gjord nu på förmiddagen för att senare jobba på kvällen.

Men även jag förstår att ibland (IBLAND) så måste man ställa in träningar. Även om det känns skit! O det gör det idag!

Sist jag hade ont i nacken va när jag skulle åka hem från brasilien för nått år sen o tränade ett sista pass som slutade med att jag landade på nacken. Det gjorde senare att jag inte kunde sova nått på hela resan hem o hade problem med nacken i nästan ett och ett halvt år! Så jag är ganska sugen på att bli av med den här värken kan jag säga :P

Min plan är att gå till kiropraktorn imorgon om det inte blivit bättre! Kan ju va så att det blir bättre under dagen....Hoppas bara inte att det sätter sig ordentligt o att jag inte kan få bort värken! Hoppas Hoppas!

Så istället för att träna så får det väl bli till att städa här hemma o kanske åka o handla :( fan! jag vill ju träna!!!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaa.. nu har jag hittat hit till slut iaf;p
eller ok.. du skrev din adress i kommentaren i min blogg. men ändå;) skriver dig på mina länkar nu så jag hittar hit å kan trakassera dig lite då å då;)

2007-05-09 @ 15:19:28
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0