Det suger.....

Det suger verkligen att inte ha bra kondition!

Enda sedan jag blev skadad så har jag i princip inte kört nån konditionsträning alls! Desto mer gymträning.

Men nu ska det bli ändring på det. Pratade med Fyscoach Wandus igår kväll ang problemet. Och vi kom fram till att kicka igång det denna vecka.
Starten gick igår, körde 1timma medelträning på cykel nere på gymmet. Kändes bra faktiskt, lite ont i arslet bara.

Nu i helgen så ska jag även få låna en särskild cykel av Wandus som jag ska ha nere i källaren så att jag kan köra mina syratröskelpass där. Kommer lite mer bilder senare på den.

I övrigt så är nästan alla specifiktränings pass klara. Ska gå igenom dom en sista gång bara.
Ska till Motala på röntgen undersökning nu på fredag kl 9. Mitt högra knä som ska undersökas. Ev så kan det va så att det är nån broskbit i knät som ligger löst. Det hoppas vi inte på! Utan att det är bara att tappa knät på vätska o köra på igen!

Mer om det nästa gång!
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0