Det är så skönt

Det är så skönt när träningen går bra! Svårt att förklara men allt blir så mkt bättre när den gör det.

Efter mer än 13 månader som skadad så kan jag äntligen börja gå på lite hårdare i träningen. Jag är inte riktigt 100% än men jag är närmare nu än jag varit på mkt länge.

Jag har sagt den senaste tiden att jag ser fram mot att bli 100% igen. Och att jag då ska vara mer tacksam över att va hel, o inte gnälla över att vara skadad.

Igår va det ju-jutsu träning. Och det va Jonas som höll träningen. Vi körde väldigt mkt stående sparring. Och som det ser ut nu så är det just DET jag behöver.

Syraträningen är på sin slutfas. 3veckor kvar, sen ska jag byta till en kort period med maxstyrka.
Tidigare i veckan så fick jag även mitt konditions program. Det kommer att vara 2-3 gånger i veckan.

Imorgon så ska jag hjälpa Wandus på malmen med fysprofilen, det ska bli kul!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0