1 timma!

Så långt tar det att köra mitt grundflås pass. O med en puls på 150slag/min så är det inte allt för jobbigt.

Men en sak är säker! Det är inte så himla roligt. Tyvärr så är det ett nödvändigt ont och måste göras.
Samtidigt så ger det tid att fokusera på det verkliga målet! Att ta mej tillbaka till toppen! Det är vad jag vill.
Jag saknar att vinna matcher, jag saknar att vinna tävlingar, jag saknar att kunna träna fullt ut, sparras......

Men nu är jag nära! Jag känner det!

Så  nu är det viktigt att inte gå för hårt på, det är av största vikt att jag inte kliver över gränsen nu!

Jag har via Peter Svensson (sjg på Bosön) fått ett nummer till en sjukgymnast i Lkpg som jag ska ringa till idag för att bestämma tid för träff. Förhoppningsvis så är hon vad jag letar efter. Jag vill INTE ha någon sjukgymnast som inte känner sig bekväm med att arbeta med idrotts skador. Det funkar inte! Jag har inte råd att arbeta med folk som inte är proffs på det dom gör!

Så om det inte funkar med denna sjukgymnast så kommer jag föreslå att jag får träffa Peter på bosön en gång i månaden. Det kommer att kosta lite mer, men det kommer att vara bättre än att gå till någon här i lkpg som jag inte känner att jag har förtroende för. Mer om detta senare.

I Fredags va jag på röntgen i Motala. Hur smidigt som helst. Kom dit vid kl 10.45 åkte hem kl 11.15. Så nu är det bara att vänta tills den 4 Juni. Då har jag tid hos Dr Jan Ekstrand för genomgång av röntgen bilderna.
Förhoppningsvis så är det inte några större grejor. Mer om det senare.

Nu i veckan så kommer jag att få hem cykeln som jag ska få låna av Wandus Idrott. Ska bli kul att få testa den o se vart den tar mej :P

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0