Stockholm

ja......imorgon så är det dags för sthlm. Jag funderade länge på hur jag skulle göra med träningen den här veckan. Och jag har kommit fram till att det blir vilodag imorgon o så går vi på det igen på onsdag.

I sthlm så är det studentfirande o senare på kvällen så är det invigning av verandan på Villa Godthem. Så det kommer att bli en bra dag.

Idag så har jag varit hos Jan Ekstrand o fått svar ang röntgen jag gjorde på mitt högra knä. O allt va ok på skelettröntgen. Så nu är det en magnetröntgen som är på programmet. Jag kommer att få en tid inom en månad, vilket är ganska snabbt iallafall :P kanske inte lika fort som "vissa" golfare. Men det duger gott åt mej :)


Förra veckan va jag förresten o tränade Bofors IK. Vi körde lite brottningsövningar, problemet va bara att vi körde i en vanlig gympasal. Det innebär hårt golv! HÅRT! Men det gick ganska bra......
Det va en del sköna killar med i laget faktiskt! Bland annat gamla LHCaren Johan Bulow (tyskt y ska det va).
Sen va det en kille på 22år som i september åker över till Ottawa för att spela i NHL. Det är coolt!

Snart kommer det nog bli klart med LHC ang nån form av ersättning. Det ligger hos Hemlin.

För övrigt så vill jag tacka Srdjan för blåtiran! Det passar bra till invigningen av restaurangen imorgon. NOT!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lärtzie

Blåtiror passar ju till både vardags och nobelfesten. Det är alltid lika inne att se ut som hamnbuse :P

2007-06-06 @ 19:15:53
URL: http://oprofessionell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0