Shit! Det va coolt!

Mmm det va det faktiskt!

Jag va i Sthlm häromdagen. Skulle upp på ett studentfirande. Mkt trevligt, god mat, gott sällskap! Roligt helt enkelt!


Senare på kvällen va det invigning av Villa Godthems veranda ( www.villagodthem.se ) o jag o tjejen  va bjudna dit då det är två av hennes kusiner som tagit över driften av restaurangen.
Först så måste jag säga att jag va lite, vad kan man säga......upprymd är nog ordet.

Har ju inte varit på nån "kändis fest" o man vill ju inte bli känd som bonden från östergötland :P

Klädseln för kvällen va vitt o jag har ju typ inte nått vitt förutom skjortor o t-shirtar. Så jag fick köpa ett par byxor, som jag säkert inte kommer använda igen!


Väl där så är det ganska mkt folk! ca 500 enl dörrkillen (eller grindkillen i det här fallet). Än så länge framstår jag som en cool kille med blåtira.......


Kommer in på verandan, o kryssar genom folket. Tränger mej förbi en kille, tittar upp o ser att det är Zlatan! Helvete! tänkte jag! O från o med nu är jag bonden Stefan!

Sen kommer en fotograf fram o vill ta en bild, när han sedan frågar om mitt namn o jag säger Stefan Johansson. Så tittar han underligt på mej o frågar  "Johansson ???". Mmm muttrar jag o funderar på om jag ska bryta nacken av han o ta en bild på honom........

Hur som helst så va det kul! Dock kan jag konstatera att det finns alldeles för mkt ungt folk med alldeles för mkt pengar! Saker o ting förlorar sitt värde för dom!
Men jag är den första att säga att jag gärna skulle ha mkt pengar :P

Nu kommer lite träningsuppdatering!

Jag har fått tid för magnetröntgen. Den 28/6 kl 11.
Det är samma helg som landslagslägret, så det va skönt att få en tid i samband med det. Inte roligt att sitta o åka upp o ner till Sthlm bara för en undersökning. Men nu blir det ju två flugor på smällen så att säga.

Träningen rullar på riktigt bra just nu. Börjar komma igång med konditionen oxå. Skönt att få lite flås igen, men det ska jobbas mer på det under hösten så att jag kommer ha en grym fysik till våren.

Idag blir det ju-jutsu vid kl 19.

Men innan det så blir det LHC kl 16.30.  Hoppas på svar från Herr Hemlin idag :)

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Lovisa

två flugor på smällen.. då kommer du alltså ha en himla massa flugor å slå ihjäl om ett tag hihihii

2007-06-11 @ 10:12:08
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0