Då va det verkligen dags!

Nu kommer det faktiskt en bild ! jo jag lovar!

men lite senare.

Idag kände jag att jag va tvungen att ta en vilodag. Så jag skjuter på syraträningen tills imorgon o strycker morgondagens cykelpass (tröskelträning).
Kollade över tränings schemat och såg att jag faktiskt är uppe på 6-7 pass i veckan nu. Än så länge fungerar det bra. Men jag hade lite känningar i den gamla skadan o valde att vila idag.

I Tisdags så va det tidig morgon. Klockan ringde 05.30 för en liten minifrukost. 06.00 så började träningspasset nere på kampsportscentret.
Det va jag, sparris o två killar till. Kändes mkt bra för att vara det första markpasset som jag verkligen körde på. Kommer att köra en gång i veckan där nu är tanken. Ett bra sätt att få in ett pass väldigt tidigt.
Förövrigt så är motståndet bra. Utvecklingen kommer att gå framåt. Sparris är en slingrig jävel ;)

Nästa vecka så är det dags för tester med Wandus Idrott o hälsa. Efter det så kommer jag att få ett nytt schema som vi kommer köra efter i ca 3 veckor.
Bara så att ni vet så är biljetterna bokade o det KOMMER att bli av! FAN VA GÖTT!

Nästa vecka så blir det även en blixtvisit till Stockholm. Jag ska göra en MR på tisdagen uppe på OS kliniken/sabbatsberg.
Dock så verkar det som att det kan bli lite problem med landslagslägret. Just nu så har jag tid till Dr Ekstrand 14.30. Och samlingen på Bosön ska va 14.00. Så det kommer ju inte att gå.
Ska se om jag kan boka om det imorgon.

Just det ja....Bilden.....
image1
Jag o Caroline på Villa Godthem 5/6

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0