VARBERG !

Tänkte lämna en liten rapport från helgens läger i varberg.

Dagarna innan lägret så var jag verkligen sjukligt taggad, så när det var dags att åka så kändes det kanon!

Med facit i hand så hade jag velat köra några pass till. Körde totalt 6 pass på 3 dagar. Och då körde jag inget på söndagen.
I stort sett så var det uteslutande brottning o SW. Men jag slank in ett randori pass, där jag fokuserade på judodelen. Det gick inte lysande MEN jag är ändå förvånad över att jag har kvar mkt rörelsemönster i just kastdelen. Har iofs jobbat en del på det under de senaste 6-7 veckorna.

Såhär 3-4 veckor innan mundial så börjar lite nervositet infinna sig. Det var ju ett tag sedan jag tävlade o framför allt i BJJ. Kan själv tycka att jag borde vara bättre förberedd. Mitt flås är inte vad jag skulle vilja att det var.
Men nu gäller det bara att göra det bästa av de veckorna som är kvar. Först o främst ska jag bli av med min förkylning som jag drog på mej under resan hem från varberg.

Tyvärr så ska jag jobba så himla mkt innan tävlingen. Skulle gärna åkt ner till Nybro i helgen för att få lite extra tid med Marcelo där.
Som det ser ut nu så kommer jag iallafall att vara i sthlm 11-12 aug och då kommer det bli bjj sparring.

Måste passa på tacka alla för det fina stödet jag får från alla! Vare sig det är hjälp med träning eller bara pepping! TACK!

O nu över till det roliga! Lägret :)

Som vanligt så var stämningen i bilen ner otroligt barnslig o helt i min smak. Resesällskapet var Johan o Daggen. Så nivån var långt under bältet!

Framme i varberg så hittade vi ett perfekt litet krypin. Ganska snart så kom världens coolaste Sara med syster.....
Sara visste vad hon gav sig in på, men lillasyster Emma visste inte riktigt vad hon gav sig in på när de bestämde sig för att slagga i vårt rum. Att Mr Ville sedan anslöt till rummet gjorde nog inte saken bättre :)
Hursom helst så tyckte jag nog iallafall att vi skötte oss ganska bra....
Tänkte försöka att hålla bloggen på en schysst nivå....så jag skriver inte mer :P för då får jag bara igen av Sara....
But dont push it! För då kör jag ett tillägg till bloggen ;)

Lite bilder blir det iallafall.......

image4
Smakstartar lite med johan o ville som "battlar" i Guitarr hero...Johan har gameface!


image5
Coolaste frillan på lägret.....Tulle med hårsnoppen :P tydligen är han grym på "brat takedowns"

image6 
Fan vilken jävla arm han har :P

image7 
Jag vet inte vad hon sysslar med här.....

image8
Lägger in en fin bild oxå (kompensation). Gullig tjeja det där..... Grym på jutsu är hon oxå!

Blev en lite snällare blogg mot vad jag hade tänkt.

Nu ska jag käka lite, sen blir det nog lyfta lite skrot.....Förkylningen tillåter inte att köra jutsu ikväll.....
Ser fram mot din blogg nu vännen :P

/Stefan "2 dan"

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är bloggen klar :)Jag var snäll jag oxå!

2007-08-01 @ 00:22:38
URL: http://ssaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0