Lugn lilla grisen.....Ingen fara!

Satt just o läste det senaste inlägget jag gjorde. Inser att jag är sjukt rädd för att bli skadad igen....
Dags att släppa det nu o gå vidare!
Så nu avslutar jag det här kapitlet, skadekapitlet. Förhoppningvis så kommer det bara framgångs kapitel nu :)

Senare idag så bär det av till Varberg! Fan va kul....
Kommer att bli mkt rolig träning, samt skönt umgänge. Grymt kul!
Sen är det ju gradering på lördagen, o jag ska vara med, både o sparras men oxå för att få ny grad.

Min tanke med lägret är att jag ska inrikta mej så mkt som möjligt på markdelen. Verkligen bara köra det för att komma in i det. Jag ska nog iofs köra nått judosparring pass för att jobba på nertagningarna ordentligt oxå.

Har några saker jag vill jobba extra på. Framför allt mkt från ryggen. Har senaste månaden gått framåt mkt där både offensivt o deffensivt. Men det är ett svårt läge och kräver mkt jobb.

Det ända tråkiga med det här lägret är att det är så jäkla dyrt! 1600kr kostar det! (1500 om man anmält sig tidigare).
Och det är lite smaskigt tycker jag.....Framför allt nu när jag åker till USA och behöver alla de pengar jag kan få! kommer att kosta en del att vara "over there".

Inköpslistan än så länge:
- Twinkes (måste bara prova det, såg om dom i Family guy)
- Öronskydd (börjar ju få lite blomkålsöron på ena sidan)


Förhoppningsvis så slänger jag upp lite bilder från lägret nästa vecka :)

/Snake

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror jag väntar på din varbergs blogg :) Så jag vet nivån...

2007-07-30 @ 10:13:49
URL: http://ssaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0