hmm....har jag gått för for fram?

Hmm

jag vet inte....

Har haft lite värk i höger ljumske nu i 2-3dagar. Och som vanligt så blir jag hypokondrisk direkt!
Får för mej att jag har nån nervinklämmning eller sportsmans hernia som det var tal om att jag hade förrut.

Hoppas att det inte är nått, jag orkar inte med att vara skadad mer :P

Imorse så var det submission träning vid 06.00 till 07.00. Hade några skönt byten, några fina avslut.
Brorsan va faktiskt med o rullade, måste säga att han har "game". Han behöver bara lite mer tekniker i registret samt inte stressa sig till avslut. Han kommer bli grym!
Ser fram mot att fixa lite mattor ner till Svartmåla så att vi kan träna lite där nere :)

Nu ska jag käka lite, sen vila. Kl 20.00 så är det bjj igen.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0