Länge sen....

Nu var det väldigt länge sen jag skrev nått här. Kommer snart att bli en ordentlig ändring på det.
15 januari så går flyget mot Brasilien. Då kommer jag att lämna lite rapporter dagligen (i bästa fall), men minst ett par i veckan. Vet att det är många som är nyfikna på vad som händer o sker i värmen.......

Nu har julen varit. Det är min absoluta favorithögtid. Men efter julafton så brukar det kännas lite tomt. Så för att dämpa den värsta ångesten så tränade jag o Srdjan 2 gånger på juldagen. Efter det gick vi en ganska händelsefull vända på stan. En liten tur in på BK blev det oxå..... Men kvällens höjdpunkt var nog ändå när jag slammade idioten Viktor i gatan utanför Hakepi! Varsågod din jävla tönt!!!

Fram tills resan så är det en del saker som måste fixas. Bland annat så måste jag hämta mitt nya pass, o så är det lite småsaker kvar att fixa med lägenheten. Utöver det så är bara väntan på att få åka som gnager.....

Träningen fram tills resan har o kommer att bestå av mest slag o sparkträning. Jag håller även på att avsluta min grundfas i konditionsträningen. Väl framme i Rio så kommer jag att börja köra 4minuters löpintervaller, ska bli riktigt gött att kunna göra dom nere vid Ipanema på mornarna!

Dagen innan jag sticker så ska jag o världens bästa Lotta gå på Idrottsgalan i Globen! Det ska bli väldigt roligt! Visserligen så kommer vi inte direkt sitta nere på golvet, men med kikare så ska vi nog kunna se vad som händer ;) Jag ska ta lite bilder då är tanken....

Ikväll så ska jag på LHC-Färjestad i Cloetta center. Brorsan som bjuder med mej, o det ska faktiskt bli riktigt roligt! Tack brorsan :)

Nu ska jag snart dra mej bort mot gymmet. Jag, Srdjan o Johan ska träna lite innan jag drar på matchen. På dagens schema står det korsdrag fram, kryssdrag bakåt, repklättring samt armhävning med vrid :) Fundera lite på det ni!

Över and out!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0