19 dagar kvar + träning

Julen är nog den bästa högtiden jag vet. Framför allt julafton! Den dagen är så skönt avslappnad för min del.
Vi firar alltid julafton ute hos min farbror Hasse tillsammans med hans familj o alla kusinerna. Förr om åren så köpte vi julklappar till varochen. Men det har blivit ett alldeles för stort projekt, så det är numera nedlagt.

Istället så spelar vi tärning om lite olika julklappar. Väldigt roligt!!!

Sen så har jag en liten personlig tradition. Varje år när det är dags för Kalle så tar jag fram min kusins gamboy. O så spelar jag några omgångar tennis. Vet inte riktigt hur detta kommer sig. Men jag har nog gjort det i 10år!!!!
O när jag spelat i kanske 20min så är jag nöjd. Sen spelar jag inte förrens nästa år. Lite konstigt kanske, men det är min alldeles egna tradition.

Både Caroline o jag har ganska starka jultraditioner, fast på varsitt håll. Så inte helt oväntat så kommer vi att fira jul på olika ställen. Carro ska upp till Sthlm. Så det kommer nog att bli nån liten minijul innan :)

Har lite svårt att komma på vilka julklappar jag ska handla. Än sålänge är det nog bara pappas som är klar.

Tänkte att jag kan klämma in lite träning i bloggen oxå.

Sista tiden har träningen gått riktigt bra. Hade lite känningar i halsen under helgen som var, men det gick snabbt över. Imorse så var jag o Srdjan ute vid CampusHallen kl 06.30 för att klättra rep o lite andra härligt sköna övningar! Man känner sig alltid så härligt bra när man tränat innan jobbet.

Igår så fick jag hjälp med slag o spark träningen av Srdjan. Vi gick igenom lite olika kombinationer o drillade även lite vissa enskilda tekniker som jag ska välja ut o ha i "basförrådet". Måste säga att det känns riktigt skönt att jag har en så pass bra kompis som hjälper mej med träningen.

- Det är detta som kommer ta mej till toppen Srdjan! TACK.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Srdjan

Stefan, jag tackar dig minst lika mycket - det känns riktigt skönt att kunna träna med en kompis som är motiverad och målmedveten. Du är inspirerande och ett stort stöd för mig, så jag är bara glad att kunna hjälpa till.

Sköt om dig så ses vi på måndag morgon. ;)

2007-12-07 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0