Nyss hemkommen....

Har precis kommit från tågstationen o satt mej i soffan.

Tänkte att jag skriver lite bara.

Och så gör jag en lite längre blogg med bilder senare.

Känns verkligen att det är 9!timmar i skillnad mellan los angeles o här. Jag är så jäkla trött!
Ska försöka träna lite ikväll, men jag kan inte bestämma mej för om jag ska köra i Ryd eller nere på KC.

Kollat lite på scandinavian open siten. Kommer att köra den tävlingen. Ser fram mot att få mer erfarenhet i BJJ.

Precis efter tävlingen o dagen efter var jag så tömd på energi. Kände verkligen att jag behövde ett par dagars vila. Men så några dar efter tävlingen kom känslan krypande. Känslan av att jag vill lyckas o att jag ska göra det......


Nu måste jag äta!  Mer senare!

/Stefan


Kommentarer
Postat av: hårsnoppen

Men hur gick det på tävlingen då!? Ett jävla hemlighetsmakeri...

2007-08-28 @ 23:34:13
Postat av: Lovisa

men haallååå.. hur gick tävlingen då!?!? är visst inte bara jag som undrar;)

2007-08-30 @ 01:13:47
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0