Kort Blogg om LA...

Lite kort blogg om LA bara....

Internet kostar sa javla mkt....

Har varit har i 2-3 dagar nu, o det ar en cool stad. Forsta stallet vi bodde pa va inte roligt, typ 20manna sal o en massa javla fransman....Inte bra.
Men det andra vi bodde pa va helt ok, o nu har vi flyttat in pa ett som ligger langs med Santa Monica beach. Har ska vi stanna i 2 dagar (troligtvis). Sen ska va flytta in pa hotell for att bo bra den sista veckan.
Raffe o Linda kommer imorgon vid 19 pa kvallen, ska bli skont att se dom :)

En sak som slar mej ar att det ar sa sjukt mkt skrapmat har! Det ar svart att hitta NATTsom ar nyttigt! Och jag som har en vikt att tanka pa infor tavlingen maste ju va lite forsiktig med salt (for att inte binda vatska) o last o sant.....
Iofs sa kommer jag att fa svalta lite dagen innan bara for att vara pa den sakra sidan.....Maste hitta en vag snart sa att jag kan kolla lite hur det ligger till.

Nu sa ar det bio pa G! Bourne Ultimatium ar det som galler.....

Bara sa att ni vet sa har jag tagit en massa coola bilder som jag ska posta ut, men jag kan fan inte fa det att funka pa den har datorn.

O sa maste jag saga att jag har aldrig sett sa mkt coola bilar pa samma gang. Jag kan allvarligt saga att jag sett de flesta superbilarna. O da menar jag inte nagra vanliga ferrari 360 eller Porsche boxer....
Jag menar Ferrari Enzo, Porsche carrera GT, Lamborghini gallardo + Murcielago (cab), aston martin Vantage. Mercedes SLR Mclaren (2st), RR Phantom (vit = coolt) o givetvis en massa gangsta bentlys, sakert sett 15 om dagen hittills. For en bil kille som mej sa ar det paradiset......

Nu maste vi dra....

Vad galler tavlingen, sa kanns det riktigt bra. Ska forsoka att kanske trana lite pa mandag. Om inte sa vilar jag helt. Forsoker att inte tanka sa himla mkt pa tavlingen an.....Slosar energi pa att vara nervos da :P

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0