Genrep!

Satt på tåget i fredags o tänkte att jag skulle vara sådär trendig o cool och blogga på tåget....Men det gick inte, fick aldrig igång det där jäkla internetet.

Så jag kör en sammanfattande blogg istället.

I helgen så var det dags för Freddys 30 års kalas (min kusin Kristinas sambo), perfekt tänkte jag! Då kan jag kombinera det med att sparras på Nacka Dojo med Raffe o Linda + deras possy :P

Sagt o gjort. Satte mej på tåget på fredagskvällen så att jag skulle hinna upp för att köra förmiddagsträning vid 10.
Kändes lite segt att åka tåg men samtidigt ganska roligt, man kan fundera lite på saker och så är det skönt att slippa köra bil.
Framme i sthlm så blev jag hämtade av Linda i deras nya fina Audi. Väldigt fin.
Vi tuffade hem till henne o Johan. Jag visste att de bodde lite utanför stan, men jag va inte riktigt med på att det va så långt utanför. Men det va väldigt tyst o lugnt på kvällen så jag förstår varför!
God kvällsmat bjöds det på, och sen så blev det ner i deras fina bubbelbad på verandan :) såååå himla skönt! En sån vill jag ha! Men min o Carolins balkong är inte så stor :P Får snacka med hyresvärden om det.......

image12
Lindas man Johan håller koll på grejerna :)  så himla gött med ett bubbelbad på verandan.

image14
Så himla gött man kan ha det :) sååå jäkla stor poolen va...

Lördagmorgon va det dags. Jag, Linda, Raffe (kom faktiskt 5 i 10!), Jensa o Tulle körde. Bra motstånd!
Vi körde ca en timma och jag va helt slut sen. Tänkte först att fan vilken kass form jag har, men det va fan sjuukt varmt innan i dojon. Hade nästan problem med att få ner pulsen ordentligt efteråt.
Efter detta så körde vi ett skönt pass med Marcelo, bra att få in lite teknik mellan sparringen.

Trött o uttorkad åkte jag till 30års festen :) Men det va perfekt att få lite god mat o dryck. Blev dock ganska tidig hemgång för mej o Carro.

Söndag så körde vi första passet med Marcelo kl 11. Nästa va vid kl 17. Och det va blandad sparring, mest styrd sådan. Vi körde utifrån vad vi just gått igenom.
Fick ett bra byte med Marcus Buur på slutet, gick riktigt bra då. Men han hade varit Danmark o hinkat bira i en månad (o ändå va han stark som ett djur) :P

19.15 gick tåget mot Linköping, kändes bra att jag åkte upp. Kul att se att Raffe o Linda ser bra ut inför tävlingen. 
På hemvägen satt jag o funderade på om jag kanske ska ta o byta till den lättare viktklassen (82,3kg). Efter att vi kört sista passet vägde jag 81kg på Nackas våg. Så det skulle kanske fungera. Jag måste kolla min morgonvikt innan jag kan bestämma mej. 

22.00 var jag hemma o blev hämtad av min snälla sambo :) Ingen morgon träning idag, hade för ont i kroppen för det. Ska kolla vad det är för träningar ikväll. Annars så blir det gymträning.

Lite sen blogg om helgen men min dator ville inte ladda upp de bilder som jag ville.....Fick bara med två....
Men jag kände Sara flåsandes i ryggen....Kände "fan jag måste få ut bloggen, annars dödar hon mej" ;)

Så nu lägger jag ut den :)

/Stefan


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

får komma å bada i min pool snart

2007-08-15 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0