Fan va het jag är....

Lite kaxig rubrik kanske.....Men igår va jag fan "on fire". Helt galet bra på träningen.

Va ganska mkt blåbälten där igår, så det va bra motstånd på plats.
Den ända jag inte körde med va "Stark Erik" tror jag, men annars så rulla jag med alla andra.
Även fast jag inte har jättebra flås så orkar jag hålla ett bra tempo och hela tiden vara aktiv o farlig från framför allt guarden. Min tanke därifrån har varit att jag ska jobba på mkt flippar för att kunna "sätta upp" för armlås osv.

Det gamet som funkar bäst för mej just nu är iofs mitt stående game. Och då menar jag inte kastdelen, utan när jag jobbar för att passera stående. Det har fungerat väldigt bra på sista tiden. Så det känns skönt att ha det i ryggsäcken när det snart är dags för tävling.

Ikväll är det monster-jobbpass (andra för veckan) 08.00-22.00! Det betyder att jag inte hinner träna som jag vill. Denna veckans träning har verkligen blivit lidande. Jag har jobbat mer än 100% och summasumarum är att jag inte får in mer än 6 träningar denna vecka.
Det som fått stryka på foten är styrketräningen eftersom jag måste få in så mkt grenspecifik träningsom möjligt.

Imorgon så är det morgonpass kl 06.00 - 07.00 men jag kommer nog inte att köra det eftersom jag jobbar sent. Känns alltid trist att missa ett sånt pass, det ligger så bra där på morgonen.
Men på kvällen så kommer jag köra brottning, troligtvis så blir det på KC. Kanske om jag känner mej pigg så åker jag direkt ut till Ryd o kör där med. Vi får se.

Haha ja just det.... Jag ska lägga in en rolig bild som jag fick av Mr ilola :) Den lilla gottegrisen skickar bilder för att göra mej avundsjuk......!
Men det får jag göra senare när jag kommer hem....(måste nog fråga han först så att han inte blir ledsen på mej)

Nu är det bara nån timma kvar här i Lambohov, snart ska jag hem o käka lite för att sen åka ner o göra sista timmarna på Jourcentralen. Hoppas det blir nått roligt! Förra veckan klippte vi bort fiskedrag från huvudet :)

Hemma är det febril verksamhet inför resan. Carro fixar o donar med vart vi ska åka o vart vi ska bo. Och så är det mkt snack om glass (ben&jerry) och IHOP (international house of pancakes). Ska bli himla kul att se det stora landet i vilket fall!

Men jag måste säga att mycket tankar går till tävlingen just nu......Asså fan va coolt det skulle va att ta medalj :P

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Janne

Hallå där Zteffe,
kul att läsa dina rapporter. Tur att jag läser Lottas sida då och då för att få veta vad som händer ;-)
Om vi inte hörs innan, lycka till på den stora resan och bunta ihop dom bara...

2007-08-08 @ 19:34:29
Postat av: Sara

Jaha... här kommer man hem från Eksjö och ser fram emot å läsa Stefans blogg... och så är den inte uppdaterad!!!!!!!! :0

2007-08-13 @ 11:31:14
URL: http://ssaaraa.blogg.se
Postat av: Emil

DU KOMMER TA MEDALJ......annars :P

2007-08-15 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0