Det drar ihop sig

Dagarna går fort här borta. Imorse när jag vakna så kom jag på att det fan dags att tävla snart.....
Har verkligen försökt att inte tänka så mkt på tävlingen utan försökt njuta av att vara lite ledig. Det har gått bra :)

Vi mötte upp Raffe o Linda idag i deras tjejbil (PT crusier cab)(men ska bytas till en dodge charger = manligt). Efter lite åkande så hamnade vi på den där gatan med stjärnorna i gatan. Lindas viktigaste mission denna resa va att få se Hollywood skylten. Så tjejerna fick gå en sväng....Tyvärr verkar det som att Raffe dragit på sig nått under flygresan. Han har fått en febertopp o ligger o våndas här på hotellrummet. Vi hoppas att det är bättre imorgon!

Fan jag hade skrivit ett långt o fint inlägg, men det försvann nu när jag skulle publicera det! Glömmer alltid att markera/kopiera texten innan jag ska lägga ut den! Helvete.

Iallafall. Det blir lite kortare än vad jag tänkt nu.

Vikten verkar ligga bra, vägde 81i boxers. Så det ska inte vara några problem att ta det sista ner mot 82.3kg.

Imorgon så blir det nog en ganska soft dag. Gissar att det blir lite bilåkande o kanske lite lite shopping. Sen framåt kvällen så blir det nog Simpsons the movie. Känns som om det är viktigt att få ordentligt med sömn sista dagarna nu.

En sak som jag funderat mkt på är vad jag ska lägga min ambitions nivå på. Jag vet inte alls vad jag förväntar av mej själv från denna tävling. Jag vet inte vad jag ska förvänta av mej själv.....vad som är rimligt liksom....
En sak som talar emot att det skulle bli en topp prestation är att jag inte har tävlat ordentligt i BJJ.
Men det skiter jag i nu! Kan jag bara komma in o följa min gameplan (kasta o dra ut den andra!) så ska det nog kunna gå bra!

Ska skriva lite tankar om tävlingen när den är genomförd.

Ser fram emot att se om det är tröstsnack eller om det är segersnack!?

O Sara.....Lyssna på kroppen nu! LOVA DET VÄNNEN!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen!! Kör hårt nu!! Du är grym!
Kasta dom som fan och flippa dom som fan och dra ut dom som fan :) Håller tummarna! Ja, jag lyssnar på kroppen... Kram kram

2007-08-22 @ 20:16:45
URL: http://ssaaraa.blogg.se
Postat av: Martina

Lycka till!!!!!

2007-08-23 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0