Ångest!

Vet inte direkt om det är ångest, men nått är det.
Känner mej inte alls upplagd inför kommande vecka. Jag ska jobba 100% + 2 kvällar nere på jourcentralen.
Inte direkt en optimal uppladdning inför Mundial.
Ångrar att jag satte upp mej på de två extra jourpassen, det va inte nödvändigt. Men väldigt bra betalt!

Jobbet i sig är inte så himla tungt. Men att hinna med all träning under veckan kommer inte att bli lätt. Och för att inte tala om all sömn som jag behöver (inte helt ok efter förkylningen).
 
Måndag kommer iallafall inledas med sparring mellan kl 06.00 - 07.00. Sen är det jobb från 08.00 till 22.00.

Ska sätta mej ner när jag kommer hem från jobbet ikväll och fundera ut en lämplig träningsplan över veckan. Rent spontant så kommer jag troligtvis att lägga gymträningen lite åt sidan för att ge plats åt så mkt sparring som möjligt.
I helgen som kommer (11-12aug) så kommer jag befinna mej i Sthlm för ett födelsedagsparty. Givetvis så passar jag på att "klämma" in 4 pass sparring under helgen :) Hoppas att det kan bli så många iallafall.
Ska ringa o snacka med "snygg erik" om det.....Tänkte jag skulle försöka se om han kan skjutsa mej lite oxå :P(som linköpingsbonde så vågar jag knappt åka tunnelbana).

Nu är det dags att krypa ner i sängen.......

ingen bild idag....

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå riktigt bra för dig vännen i Amerikat tror jag! Du e ju grym ju! Synd att inte jag är i Sthlm så du kunde få lite ordentlig sparring :) Kramen

2007-08-06 @ 17:12:19
URL: http://ssaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0