Syraträning!

Ojojoj! då har jag inlett "helvetes" veckorna i syraträningen! Under två veckor kommer jag att köra 3pass/vecka med väldigt högt repsantal o många varv på cirkeln!

Som sagt så började det idag! Kände mej lite frågande om hur det skulle funka eftersom jag har känt mej lite hängig senaste dagen. Men det gick KANON! En riktig kämpa insats av mej om jag får säga det själv :P

Jobbigt med 4 varv men efter 3 varv så är det ju faktiskt bara ett kvar! Och då är det bara bita ihop! Väldigt nöjd med hur jag genomförde passet.

Utöver detta så har jag börjat med promenaderna idag igen, skönt att vara ute o röra lite på sig på morgonen! Även om just jag är så himla morgontrött! Helt död innan jag får på mej träningskläderna.....men väl ute så är det ju inga problem.
O det är förvånansvärt mkt folk som är ute o går på mornarna, trodde inte det va så men det är MYCKET folk!
Gissar att det är många som ska toppa till beach 2007! Tyvärr kommer nog inte jag i form till det :P

Just nu ligger vikten på ca 84kg, målet är att gå ner till 80kg! O utan att förlora en ända muskelfibrill!


I helgen så är det SM i ju-jutsu. Tävlingen kommer att gå i Wernamo. Och det är väl ingen nyhet att jag inte kommer att delta. Men jag och Micke Smith (gammal fighter o 80-tals slugger) kommer att åka ner o kolla på tävlingarna. Kommer att passa på o studera några utvalda för att se lite höger o vänster tekniker.....helt enkelt scouta :)

Och i sanningens namn så är det mest Johan Ingholt som ska kartläggas :) men det vet han säkert om. Men största sannolikhet så kommer han att ta ännu ett SM-guld.........


Det var bloggen för denna gång....


Mvh Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0