Så var man igång då !

Har länge tyckt att det här med att blogga är ju lite nördigt!?
Men....

Nu sitter jag här (eller står gör jag egentligen) o har min helt egna blogg :) gött!

Anledningen att jag vill ha en liten blogg är att det faktiskt är ganska roligt o skönt att få skriva
av sig lite då o då. Framför allt nu när jag har varit skadad så mkt under den senaste tiden! (snart ETT år !!)

Med andra ord kommer det handla ganska mkt om hur min träning o satsning på ju-jutsun flyter.

Kort summering av senaste året ->
- Tränar hårt i Brasilien, får en överbelastningsskada i bäckenbenet -> stressfraktur!
- Är med på SM i Umeå -> tar silver (undrar ibland hur det gått om jag inte varit skadad)
- Ställer nu in resterande av mina tävlingsplaner för året -> måste bli bra!
- Under sommaren så blir det senare bättre men jag vet inte bättre än att börja smygträna! -> tillbaka till ruta ett!

- Nu är det den 18/4 -07, allt är mkt bättre nu och jag är på G igen!
  Motivationen är tillbaka efter att ha sviktat ett tag! Om det fortsätter som det gör så
  kommer jag att vara tillbaka på mattan under sommaren.
 
Planer för 2007:
- Träningsläger i Lissabon under sommaren ca 2 veckor.
- USA resa i slutet av Augusti (mer info om detta senare).
- Träningsläger i Brasilien jan/feb -08 ca 4-6veckor.


Men allt detta hänger på hur det löser sig med jobbet under närmaste månaden!




/Stefan J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0