Fredag!

Då var det fredag igen, veckorna går så jäkla fort! iofs så är det ganska skönt :P

Idag är det helvetesdagen! jag börja jobba kl 08 för att sedan avsluta dagen vid kl 22 uppe på sjukhuset.
Väl uppe på sjukhuset så brukar det ju va ganska roligt iofs. Och idag ska jag dessutom jobba tillsammans med en granne från landet :) trevligt!

Igår va det syra träningsdag nere i gymmet o jag gick lös på programet jag fått av Wandus idrott o hälsa. Allt funkade bra o jag har nu bara ett pass kvar denna vecka innan jag trappar upp det lite till!

Förra vändan jag körde syraträning så va det en pina! men nu så tycker jag att det känns riktigt bra! Min "startfysik" känns mkt bättre o jag börjar redan ta till mej träningen!

Efter träningen igår så va det lite filmvisning nere i sporthallen tillsammans med delar av Linköpings talanggrupp. Vi kollade på "miracle" en film om OS 1980 lake placid o USAs hockeylag som sensationellt vann guld där!
En ganska bra film, men framförallt inspirerande! Det häftiga är ju oxå att det har hänt i verkligenheten! coolt!


Tänkte jag skulle försöka få in lite bilder i den här bloggen...problemet är att jag nästan bara har tid att skriva på jobbet :P hihi

Men jag ska klämma in lite träningsbilder o så senare! Kanske lite från Brasilien oxå :)


Sen måste jag komma ihåg att skriva ut adressen till Lovisa oxå :P


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0